Kaip sudominti elektroninės parduotuvės klientą?
- By admin
- 25 rugpjūčio, 2016
- No Comments
Yra keletas būdų, kaip galite sudominti elektroninės parduotuvės klientus:
1.Pasiūlykite unikalias ir vertingas paslaugas ar produktus, kad pritrauktumėte klientus ir skatintumėte jų pirkimą.
2.Teikite puikų klientų aptarnavimą, kad užtikrintumėte, kad jie jaučiasi patenkinti ir pasitikintys jūsų verslu.
3.Naudokite el. pašto rinkodarą, kad praneštumėte apie naujus produktus, paslaugas ar turinį ir skatintumėte klientus grįžti į jūsų parduotuvę.
4.Įgyvendinkite rekomendacijų programą, kad skatintumėte esamus klientus pritraukti naujus klientus į savo verslą.
5.Pasiūlykite lojalumo programą arba atlygio programą, kad skatintumėte pakartotinius pirkimus.
6.Suteikite lengvą ir patogų pirkimo procesą, kad padėtumėte klientams lengvai nusipirkti jūsų produktus ar paslaugas.
7.Sukurkite aukštos kokybės turinį, tokį kaip tinklaraščių įrašus, vaizdo įrašus ir infografikas, kad pritrauktumėte daugiau lankytojų ir pateiktumėte vertingą informaciją, kuri galėtų padėti jiems priimti pirkimo sprendimą.
8.Stenkitės sukurti teigiamą vartotojo patirtį visose savo prekybos vietose, įskaitant savo svetainę ir socialinius tinklus. Tai padės jums gauti teigiamą reputaciją ir skatinti pirkėjų lojalumą.
9.Apsvarstykite galimybę pasiūlyti nuolaidas ar akcijas, kad pritrauktumėte klientus ir padidintumėte pardavimus.
10. Stenkitės sukurti patikimumą ir pasitikėjimą savo verslu, kad padėtumėte klientams jaustis saugiai ir pasitikintys jūsų prekėmis ar paslaugomis.
Parašykite komentarą